-

Därför förtjänar jag helg nu!

2012-04-27 @ 15:28:22
Jag är så sjukt duktig i skolan nu. Har skrivit ihop om alla sjukdomar nu, vilket blev närmare 70 sidor (dataskrivet, stl 12). Det är ju inte klokt! Jag och Andreas har jobbat på bra där kan jag lova! Så nu har vi börjat plugga in allt vi skrivit... Jisses.... Det lär ta sin lilla tid, men jag har dock en bra känsla i magen så det kommer nog gå vägen. Vi lämnade in våra arbeten som ska vara inne på onsdag för en timme sen. Himla skönt. Vi lämnade in farmakologitentan i god tid också som vi skrivit och klurat på. Hu va vi klurade ett tag, blev nästan lite galen.... Men som sagt, nu tar jag heeeeelg. Ska hämta killarna på dagis och sen gå en promenad till Träningscentret för dagens andra pass, spinning. Hur i hela friden tänkte jag där?? Jag är aptrött efter först en natt med båda barnen i våran säng och sen intensivplugg och lunchpass BodyPump.... Men dit ska jag och sätta mig på den där cykeln som Max skrattar åt, "den kan ju inte en åka någonstans".
Så efter det kan jag lova att jag förtjänar helg så det heter duga!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback