-

Gotlands första älg är här!

2011-09-08 @ 21:23:37

Vill bara varna folk för att älgen har kommit till ön!!!!

Max fick denna älg i födelsedagspresent av mamma. Det var det ena han önskade sig en period så gissa om han är glad nu när han fått sin kära älg. Eftersom vi inte har några älgar på ön så blev det succé när vi kom till Skansen i början av sommaren. Älgarna är liksom lite exotiska för oss på Gotland så när vi kör av färjan letar vi älgar, endast en gång har jag sett två stycken men annars gömmer dom sig när jag är på vägen. Förutom denna lilla söta älg som fick flytta upp i ett träd.

Så välkommen till ön lilla älg!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback