-

En present jag aldrig kunnat drömma om.

2011-09-04 @ 19:56:25
I fredags skulle jag och Johan fira våran förlovningsdag genom att gå ut och äta på Isola Bella, en italiensk resturang. Hugo sov när vi gick och Max fick ha sin moster Julia helt för sig själv med tända ljus och Madagaskar. Så helt trygga cyklade vi ner till stan. Och åt och drack så gott så. Men det bästa var att bara få sitta tills man själv ville resa sig, att inte behöva tänka på disken eller ha ena ärmen nedkladdad med mat av bordsherrn brevid. Vi njöt även om vi fick in beställningarna i fel ordning och fick påpeka att vissa saker fattades. Men det ordnade sig. Så mätta och belåtna cyklade vi hem igen och möttes av ett lugn. Johan luktade gott i sin nya parfym som han fått av mig tidigare på eftermiddagen så han skulle kunna lukta gott under kvällen. Jag fick allt vänta min present. Och det visade sig att den var värd att vänta på. För vet ni vad jag fick?!! En iPhone 4!!!!! Min mobil är lite egen kan vi kalla den, så det var hög tid att börja kolla på en ny. Men livet som student gör ingen rik så jag hade tänkt mig vad tusan som helst, men en iPhone 4. Coolt! Där tog han mig med storm kan man säga! Nu ska jag bara lära mig allt vad denna manick har att erbjuda. För jag vet INGENTING om den (det uppdagades sig verkligen när vi satte på den igår)....

Kärlek är inte samma sak som matriella ting, men nog fan blir man glad när man får en iPhone 4!
/gammalt Clara ordspråk.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan. Nu med ny design.

Men ÅH va kul!

2011-09-04 @ 21:52:18
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Catti

Vilken underbar present

2011-09-05 @ 19:39:10
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback