-

Vi firar.

2011-10-06 @ 20:46:12

Vi firar att jag gick och skrev min mardrömstenta, tentan som kräver alla rätt för att bli godkänd. Jag skrev aldrig förra gången för pressen blev för stor, jag fick panikångest och allt låste sig. Då tog jag beslutet att inte skriva. Men idag gjorde jag det, ett tag trodde jag att jag skulle börja gråta men jag tog mig igenom det och nu återstår det att se om läraren tänker som jag.... Men nu firar vi att jag skrev och inte bara det idag är det Birgitta dagen, dvs jag har namnsdag!


Kommentarer
Postat av: Julia

GRATTIS GRATTIS GRATTIS till namnsdag och tentan!! Hoppas allt är bra med dig och killarna!!

kramar

2011-10-06 @ 21:01:47
Postat av: Emmelie

Mysigt! Hoppas det gick vägen och grattis på dagen.

2011-10-06 @ 22:26:43
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Vad härligt att du firar! Grattis i efterskott och heja du som skrev tentan! Ha en riktigt fin (och lugn) helg med din familj.

2011-10-07 @ 12:15:20
URL: http://www.aresmamma.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback