-

Bjud dig själv på ett skratt och en tankeställare på samma gång.

2011-10-12 @ 13:33:07
För er som inte såg programmet igår Landet Brunsås igår så skickar jag med en länk nu. Igår handlade det om vårat älskade bröd och hurvida vi bör eller inte bör äta det. Det var kul, genomtänkt, underhållande och man fick ställa sig lite frågor angående (anti)brödhysterin. Jag måste säga som Eric Haag, jag bakar när jag mår dåligt och när jag mår bra. Eller som när Henrik Schyffert sitter med sin minikeso på någon tråkigt frökex är inte en bra frukost utan ett rop på hjälp. DET är min humor, för hur ofta sitter man inte och äter saker för att vara nyttig, trots att det som han säger ser ut som att en hund bajsat i en öppen vitaminburk. Ja, kolla själva dom har flera fina poänger med sitt pogram.

http://svtplay.se/t/123569/landet_brunsas




Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback