-

Och såhär går det till vid läggningsdags hos oss.

2011-10-05 @ 22:14:28
Under milda protester borstas tänderna på båda killarna. Hugo älskar sin borste, Max varenda gång börja med gnäll men så inser han att det inte finns någon anledning att sura och ställer upp. Hugo får ny blöja, pyamas medan den andra av oss gör välling och tjatar på Max om att klä av sig, vilket är ett evighetstjat... Sen sätter sig antingen jag eller Johan med Hugo i famnen i soffan där han får sin välling och den andra brottar på Max pyamasen och sen väntar en mysstund i hans säng med en bok. Typ Alfons. Sen blir det puss och god natt och så somnar han själv i sin säng och i famnen sover då även Hugo. Därefter är både jag och johan helt slut efter farten som dagarna innebär. Så då är man glad över hur smidiga läggningarna är numera, ska bara komma på hur Max ska vilja ta på sig pyamasen utan bråk......

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback