-

älskade Mau Dou

2011-10-28 @ 09:03:50
Ikväll ska vi äta "Surfers"mat men hemma. Med egna bönor och den kalla kycklingen som är gudomling och så ska jag fuska och köpa färdiga revbensmums på IcaMaxi, inte samma sak men gott ändå. Jag ÄLSKAR dessa bönor, Johan har knäckt hur man gör dom så som dom är på Surfers så det har blivit en stående favorit hos hela familjen.
Jag har nu börjat förstå att jag mår som bäst på morgonen, eller när jag sovit, för kvällen igår var jobbig. Men jag räknar nu dom stunderna jag mår bra istället för dom stunderna jag mår apa. Så ikväll blir det fredagsmys så det står härliga till.

Kommentarer
Postat av: Lina

Men åh! Det receptet måste du lägga ut, det är ju såååå gott!!

2011-10-28 @ 11:11:01
Postat av: Nina Ruthström - blogar från spinnsidan

Men hu gumman. Hoppas du mår bättre snart.



De där bönorna är mina favoriter också. MUMS

2011-10-28 @ 19:07:54
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback