-

Morgonstund hade guld i mund, men sen då?!!

2011-11-21 @ 13:36:51
Dagen började så bra, alla glada, laddade för veckan som komma skall. Nu skulle köket bli klart! Trodde vi....... Men så blir det tydligen inte och jag är hur besviken som helst. Allt skulle vara färdigt till första advent, men tydligen inte. Jag vill bara gråta!

(jo så fjantig är jag just nu, för det är sålagom kul att ha sitt hem som arbetsplats när hela hemmet är upp och ner och man ska leva med två små barn. Trodde verkligen inte att det skulle bli såhär.... snyfft... Vi som skulle baka lussebullar och äta tomtegröt i nya köket på söndag med stjärnor i fönstret, nu får vi sitta och trängas i vardagsrummet som är överfullt med prylar..... snyfft igen.......)

Kommentarer
Postat av: m.

Varför detta? Ser fram emot att se det nya när det kommer.

2011-11-21 @ 22:49:10
URL: http://malnor84.wordpress.com
Postat av: Catti

Vad tråkigt att det inte blir färdigt, förstår att du är besviken, men det kommer bli jättebra när det blir färdig.

Om du har tid ngn dag vill jag gärna ta en lunch med dig.

Massa kramar till dig vännen

2011-11-22 @ 07:02:49
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Emmelie

JOhan kommer inte kunna va hemma mer än tills tordag. Han är iväg på praktik o han kan inte missa chansen till ev få fast jobb, för oturligt nog åkte han på lunginflamation en vecka innan HUgo föddes så han har redan vart hemma i över två veckor :(

2011-11-22 @ 08:24:19
URL: http://emmgus.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback