-

Årets julklapp = historiens tråkigaste "årets julklapp"

2011-11-15 @ 23:30:16
Jag brukar inte va en av dom som köper "årets julklapp" och jag tänker absolut inte göra det i år heller. För i år ska vi tydligen ge bort en matkasse! Snark! Nej fy, dom som hittar på årets julklapp måste verkligen haft id'etorka. En matkasse?!! Nog för att dessa kassar är smarta och uppskattade av många i vardagen men vill man inte ha något annat än mat i julklapp. Jag älskar att köpa presenter, få göra andra glad men jag kommer dock aldrig köpa mat till mina nära och kära, nej då bjuder jag dom hellre på något gott som vi kan äta tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Berså

Håller med !! En riktigt tråkig julklapp...

2011-11-16 @ 16:15:58
URL: http://bersabutik.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback