-

plugga, ont i örat, lördag och shopping.

2011-05-21 @ 17:08:10

Tidigare har jag försökt planerat mina studier så att jag har haft mer eller mindre pluggfri tid på helgarna, men nu är det slut på den friden.... Det får man liksom räkna med när man legat sjuk hela veckan, men tråkigt är det. Dessutom visar det sig nu när antibiotikan gör sitt mot halsen så känner jag smärtan i örat (!) istället. Och trots att det är mer än 20 år sen (nu är man verkligen vuxen när man kan minnas 20 år tillbaka i tiden) jag hade en öroninflammation senast så minns jag känslan som igår..... Så varför inte smälla till med en öroninflammation också?! Suck..... Men idag kom jag iaf hemifrån en stund på en promenad genom stan och va shopping det vart både loppis och nytt och fint blev det!
Men ikväll skiter jag i plugget och gör en rabarberpaj för att fira att jag kan äta små portioner igen och för att det är L Ö R D A G!


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback