-

Nu ska ungen få smörj!

2011-05-12 @ 18:06:24
Max har problem med sitt trattbröst och just nu är det eksem där som stör honom så nu ska han få smörj morgon och kväll. I samma veva har det slagit mig att vi vet på tok för lite om trattbröst, så nu googlar jag hej vilt på det och blir lugnad samtidigt som jag blir skräckslagen över andra missbildningar som kan hänga ihop med bröstet..... :( Tur att vi har Eva på BVC som ser till att Max ska bli undersökt av en bra barnläkare innan sommaren, för ett är jag helt säker på och det är att jag tänker aldrig gå till vårdcentralen med trattbröstet iaf, en läkare som skulle lyssna på Max hjärta en gång fråga MIG vad det var för fel på hans bröst. Då blir man lite matt......

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Eh... va? trattbröst. Kan man få be om en liten förklaring.



Kram

2011-05-12 @ 21:17:37
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback