-

Någon måtta får det väl ändå va?!!

2011-05-19 @ 17:17:02
Idag blev det ett besök till farbror doktorn. Jag tror jag var där inne i tre minuter, på den tiden kollade han mig i munnen, klämmde lite på halsen jag höll på att svimma och sen sa han att det väntar ett recept på mig på apoteket och om det inte ger sig innan helgen ska vi åka ner till sjukhuset för att läggas in, jag har inte ätit alls och endast druckit ytterst små mängder. Så nu har jag ett helvete med att bara svälja tabletterna, vem fan kommer på idéen med att göra tabletter till folk med halsfluss????  Jag vill skära huvudet av mig varje gång jag ska få ner dom. Hu va det är synd om mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Catti

Hoppas tabeltterna hjälper så du känner dig bättre snart, men det verkar inte ngn hit att svälja när man har halsfluss.

kramkram

2011-05-19 @ 19:30:39
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback