-

Mina söner är änglar.

2011-05-05 @ 12:17:23
Nu är Hugo inne på andra dygnet med feber så det står härliga till, igår hade han 40,2 (!) men idag är det lite lite bättre, trots att han bara vill vara i famnen och gnäller mest hela tiden när han är vaken. Vi tror att det är en tand som bråkar, men nu börjar jsg bli osäker..... Dock sover nu prinskorven i min famn och jag bara njuter, inser att tiden går på tok för fort och gör nu allt för att fånga denna härliga krävandes tid som det innebär att ha två små änglar, vilket en tant sa på sjukhuset häromdagen när hon såg killarna sittandes i vagnen. Själv var jag allmänt trött på allt och ville att dom skulle somna men när tanten stannade till och tittade på dem och sa "titta vilka små änglar" så höll ja på att dö av stolthet! MINA fina killar, det är inte bara jag som ser vingarna på dem.


Kommentarer
Postat av: Catti

Stackars Hugo med feber, hoppas han bättrar på sig fort

2011-05-05 @ 18:14:24
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback