-

MIN dag.

2011-05-29 @ 22:56:58

Idag är det som alla vet mors dag, dagen då man ska ligga på soffan hela dagen och äta praliner och känna hur viktig man är som mamma. Men så blev inte riktigt denna dag..... Åsa kom och hämtade mig stax efter åtta på morgonen för att åka ner till sjukhuset för att i lugn och ro plugga till tentan på onsdag. Som vanligt var vi kanon flitiga, frågan är bara om det kommer hjälpa hela vägen på onsdag. Det är fånigt mycket man ska lära sig till en tenta måste jag säga.
Men vid fem gav vi upp och åkte hem, förkyld som jag är vilade jag en stund på soffan innan det var dags för käk. På min begäran åt vi hemmagjort kycklings kebab, vilket jag älskar och efter maten fick jag flera presenter av Max och Hugo. Bla så fick jag en rosa tårtspade, grytlappar som var i mitt favoritmönster, en sprits, minimaränger och tårta. Tänk att jag har så duktiga barn som köper så fina saker till sin mor. Som grädde på moset har Hugo knallat runt hela helgen och sagt det magiska ordet "mamma" titt som tätt i olika röstlägen, så söt så!

Resten av kvällen fick bestå av promenad genom stan och sen vidare plugg..... Men nu är det inte många dagar kvar till det är över!!


Finare ungar kan man fan inte ha! Jag älskar er Max och Hugo idag och alla dagar!


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback