-

En helg i Tofta

2011-05-16 @ 09:09:54
I helgen har vi laddat batterierna med lugntet ute i Tofta, jag, Johan och småkillarna åkte ut redan i fredags kväll och njöt av naturen och att bara ta det lugnt. Dagen därpå kom mina föräldrar också ut och vi fagade och pysslade på gården, det blev så fint så. Dessutom fick vi finbesök av småkillarnas farbror Niklas som kommit hem över helgen från Stockholm, Max var överlycklig! Vi åt gott mest hela tiden och vi avslöt kvällen med en promenad på stranden och hemma igen blev det glass, maränger, kolasås och chokladsås och en och annan bananskiva och hu va vi åt! Det var så gott!! Igår fortsatte pysslandet och efter lunch bar det in till stan igen för en fika hos svärisarna där det bjöds på tidernas godaste rulltårta i maräng och jordgubb! Lena hon kan hon! Så nu är vi laddade för en ny vecka som kommer innebära fullt ös hela vägen.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tack så mkt! Jag är livrädd och förväntansfull på samma gång, hur hinner man med två barn egentligen? Har forfarande inte smält de riktigt.

ALltid så fina kollage har du, ser ut att haft de trevligt"!

2011-05-18 @ 19:45:43
URL: http://emmgus.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback