-

Dejt med drömprinsen.

2011-05-25 @ 11:53:11
Igår hade Johan fixat barnvakt genom att svärmor och svärfar skulle passa småkillarna. Sen kom han och hämtade upp mig från sjukhuset för att åka till stan en liten sväng. Där passade vi på att äta i lugn och ro, utan spill, någon som pratar bajs, eller bajsar, eller ens måste kissa två gånger under maten. Därefter gick vi till bion för att hämta ut biljetterna som vi lagt undan. Det var bara det att dom skulle visst inte hämtas ut senast 30 minuter före utan 45 min!! Men som tur var fanns dom kvar trots att hela salongen var full! Sen var det bara att ta på sig brillorna och ge sig in i 3D världen. Vi såg Pirates of the caribbean 4, den var väl som de andra filmerna, bra, lite smårolig, bra musik men man blev aldrig riktigt utsatt för 3D känslan, så det var synd när man ändå betalar så mycket mer än en vanlig bio. Men det viktigaste var att jag och Johan fick en stund för oss själva och det var mysigt, en paus från vardags hettsen.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback