-

Att ha två små barn när man är sjuk.

2011-05-19 @ 07:01:46
Det är både och måste jag säga. För ena stunden önskar jag att det inte skulle finnas ett barn på flera mils avstånd när jag mår som sämst. Men så finns det inget i hela världen som kan få mig att glömma bort febern, kniven i halsen, dunket i huvudet som småkillarna kan. Då är det en annan typ av värme som sprider sig i kroppen en värme som jag vill ska finnas där och inte som febern som kommer med sina intervaller och gör mig dyngsur. Att Max då kryper upp vid min sida och klappar på mig och säger "mamma, jag älskar dig." så känner jag mig som jordens lyckligaste. Men det som gör att jag inte gått i tusen bitar är att Johan tar killarna fullt ut, fixar mat, byter blöjor, springer efter Hugo, ja allt.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback