-

7 dagar till sommarlov, eller 7 ynka dagar kvar till tentan.....

2011-05-25 @ 11:36:48
Ja hur man vill se på saker och ting får man välja själv. Just nu gör jag inget annat än pluggar. Jag och Åsa pluggar så det är inte klokt, vi sitter på våran favoritplats nere på sjukhuset och det är ingen dum plats, det inbjuder till allt möjligt som härliga kommentarer, hjälp av sjukhuspersonalen och den fantastisk utsikt över havet. Men som sagt.... Nu är det bara sju dagar kvar tills tentan ska skrivas och det känns som en omöjlighet. Faktiskt så räknar jag inte med att klara den MEN jag gör verkligen mitt yttersta för att det ska gå vägen på något vis. För om jag klarar den innebär det att jag kommer vara ledig sen tills den 28 augusti (!) med mina småkillar och Johan kommer ha hela fem veckor hemma med oss i sommar. Det kommer bli så härligt att det är inte klokt!

Så nu behöver jag alla böner, tankar, peppning, stöd, glada människor omkring mig för att detta ska kunna gå vägen.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Stort lycka till Clara!



Ska vi ses om sisådär 7-8 dagar då? Eller kan ni nu på fredag?

2011-05-25 @ 16:51:12
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: tove

pepp pepp pepp! jag håller tummarna för dig!!

2011-05-26 @ 23:12:18
Postat av: Johanna

STORT Lycka till med tentan!

Du är ju jätteduktig så det kommer gå bra :) Håller tummarna.



Kanske vi kan få tid att ses nu när du får sommarlov

Kram Johanna

2011-05-28 @ 10:30:35
URL: http://enfisksomheterjohanna.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback