-

Min killar Emil och Snigeln

2011-03-11 @ 10:33:41

En sak är jag övertygad om. Och det är att ingen är gladare än jag och Johan över att dessa två ligister finns på våran jord. Varje dag går Max igenom alla han älskar han älskar mamma, pappa, Hugo, mommo, puppa, Hanna, Julia, fammo, faffa, Niklas och mamma igen. Jag önskar att han kunde träffa sins mostrar lite oftare, för han pratar om de ofta men men.... När han inte räknar upp alla han älskar så leker han att han är Emil i Lönneberga och gör allt som Emil gör, så söt så. Hugo går numera under namnet Snigeln, för han dregglar så fantastiskt mycket hela tiden att man kan se var han slemmat fram.




Ingen är så glad som jag som får vakna upp med dessa gobitar varenda dag.


Kommentarer
Postat av: Carola

Supergosiga killar båda två :)

2011-03-11 @ 11:52:40
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Catti

2011-03-11 @ 13:35:58
Postat av: Catti

Hoppsan gick lite snabbt.

Vilka härliga ungar du har.

kramkram

2011-03-11 @ 13:36:35
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback