-

Lite galen är jag nog.

2011-03-03 @ 05:23:26
Här ligger jag vaken nu. Och svettas. För första gången på flera månader så är hela lägenheten varm och vi snackar varm, 25 grader! Men nu ska jag strax gå upp för att göra mig redo för min sista dag på ortopeden. Ska bli spännande att se vad som väntar idag. Men så kommer vi till galenskaparna, jag kom precis på att jag ska jogga dit och sen duscha där! Varför måste jag komma på idéer som dessa 5:20 på morgonen?! Dessutom när det är minusgrader ute! Ja ja, vi får väl se om jag överlever.

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är ju inte klok!

Jaja...

Lycka till toker! ;-)

2011-03-03 @ 08:34:30
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback