-

I goda vänners lag.

2011-03-08 @ 22:58:20

Jag måste bara få säga att det är fint att ha så många fina vänner omkring sig. Ikväll har jag varit på en helcool resturang med thai mat på söder, där inredningen var den ballaste jag någonsin varit med om (dit ska jag helt klart gå om några år med familjen). Så där satt vi under bambutaket med syrsorna i öronen och pratade, skrattade och åt, jag, Annie, Jeanette, Elsa och Cattis. Precis som på gamla tider.
Men jag är trött nu kan jag lova, dagen på campus har susat förbi, jag har fått en helt nya ögon för kultur och vad det innebär. Föreläsaren var toppen och nu ska jag sova......


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback