-

fyra dagar på ortopeden.

2011-03-03 @ 17:22:58
Nu har jag haft mina fyra dagars praktik på ortopeden på Visby Lasarett och min gud va mycket jag observerat, gjort, upplevt och träffat så många trevliga människor, såväl personal som patienter. Jag känner mig genomnöjd och kan inte klaga på något. Mina handledare har varit kanon, dom har verkligen sett till så att jag har känt mig som en av dom, dessutom har dom sett till så att jag fått vara med på undersökningar och ingrepp av större klass.

Så ett stort tack till er alla på ortopeden som varit så gulliga mot lilla jag!
Framförallt ett stort tack till Carina som stått ut med alla mina frågor och hennes fina sätt att lära ut. :)

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback