-

Bebistider.

2011-03-04 @ 22:35:22

Ikväll har vi beställt över 600 kort, så vi lär inte vara sysslolösa den kommande tiden. Varje gång jag tittar på gamla bilder blir jag som nykär. Jag älskar foton! Välplanerade som spontana. Men bäst av allt är alla bilder från graviditeterna och på när småkillarna var nybakade. Jag kan inte annat än sluta le när jag tittar på dom och inser vad de blivit, två fina pojkar som kan älska och älskas av många.

Här är några av mina favoriter, blandade huller om buller.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vilka otroligt härliga bilder.Herregud va jag längtar till en till bebis!

2011-03-05 @ 06:44:26
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Catti

Bilder är såå mysigt, man minns så mycket då

2011-03-05 @ 08:36:32
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback