-

Vänner!

2011-06-27 @ 20:22:03


           Jag och Cattis förra sommaren på en uteservering.


Vänner kan man aldrig få för många av, det vet alla. Jag och mitt tjejgäng (öh nu låter det som att vi är ute och rånar och spöar fulla alkisar på helgerna men riktigt så är det inte) har hängt ihop sen högstadiet och oturligt vis är jag den enda som bor kvar på ön men ska man se det fina i kråksången så bor de andra i Stockholm och det är fint för det har inneburit att jag har kunnat träffa dem alla under våren när jag har haft föreläsningar på KI campus. De är få människor som jag skrattar så gott med och blir så glad i hjärtat av att få följa deras framgångar i livet. Så nu väntar jag på att gänget kommer hem till ön så jag kan ta med dem ut på en sväng här hemma.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback