-

Härliga dagar men med ett högt pris.

2011-06-13 @ 20:06:02

                                       Max på Tofta strand.



Jag börjar nu repa mig efter vårens kämpande med skola, familj och allt vad det innebar för min del. Jag inser nu att våren kostat mer än vad jag trott. Helt enkelt det är fan inte enkelt att plugga heltid och vara mammaledig samtidigt. Och när jag säger så så tänker nog många "men varför börja plugga när man är mammaledig då?!", jo för att jag sökt in så många gånger under så många år så att när jag väl kom in nu så skulle jag bara vara dum om jag inte hade tagit chansen, för trots allt så väntar nu fem terminer utan barn hemma och det ser jag fram emot. Men just nu älskar jag varje stund jag har tillsammans med familjen, alla är inne i en guldperiod nu utan trots och sura miner så vi gillar värmen, varandra och inte minst Hugos nya sovtider som innebär att han sover till efter åtta varje dag och idag sov ha till tjugo över nio, så jag och Max fick äta frukost i lugn och ro helt själva.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback