-

Veteranerna trivs.

2011-07-08 @ 13:31:24

Hugo var inte ens vecka gammal när han hade sin första dag på stranden och nu har det gått ett år och vi bara njuter av vårat busfrö. Så i samma stol, bikini, filt och med samma sand mellan tårna firar jag ett år nu med Hugo, dock har den lilla prinskorven blivit en pojk på över 12 kilo! Så allt utvecklar sig precis som det är tänkt, vore dock trevligt att nästa sommar ha en ny bikini i en något mindre storlek....... MEN magen som hänger och låren som skaver i stolen stoppar inte mig från att bygga sandslott eller leka hund utan det får vara andras bekymmer om de stör sig, för själv orkar jag inte just nu.....

Kommentarer
Postat av: Catti

Det låter underbart Clara.

Hoppas vi kan få avnjuta en dag på stranden med er i sommar.

kramkram

2011-07-08 @ 19:14:57
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback