-

En midsommaraftons dröm i Gnisvärd.

2011-07-01 @ 08:28:17


Jag kan ärligt säga att jag inte är något fan av midsommarafton alls, alla blir fulla och det blir bara bråk. Men förra året var allt annorlunda, då låg jag på BB med Lillebror. Är helt övertygad om att det kommer att bli mitt livs lugnaste midsommarafton. Men även detta år körde vi på lugnt tema i Gnisvärd. Det är så fint, trevligt, organiserat och BARNVÄNLIGT! Det gillas. Vi dansade och fikade innan vi tog oss i sällskap med mina föräldrar tillbaka till stugan för att äta ett blandat och urgott midsommarbord som bla innehöll mina favoriter rökta flundror, jag ÄLSKAR rökta flundror!! Bara där var kvällen räddad. Både Max och Hugo var vaknat till elva och det satte sina spår dagen efter med sura miner hos hela familjen och en allmänt trött attetyd, men det var det värt!

Rökta flundror och trevligt sällskap är livet!

Kommentarer
Postat av: Catti

Trevligt med lugna midsommaraftnar

2011-07-01 @ 11:10:38
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback