-

jag och mina gula trosor

2011-07-24 @ 23:26:31
Idag har familjen varit på Kneippbyn och bara haft kul tillsammans. Vi gjorde allt som vi tänkas kunna göra. Bästa stunden var när vi alla fyra såg Pippi-teatern. När vi gick hem myntade vi ett uttryck för dagen..... "den som inte sett Claras trosor idag har inte varit på Kneippbyn"....... Som vanligt hemma på morgonen letade jag efter något bekvämt och snyggt att ha på mig. Till slit blev det en klänning. Den är både bekväm och snygg när man går helt vanligt OCH det är vindstilla, vilket det INTE var idag............ Så överallt åkte klänningen upp så man kunde nog se naveln på mig. Och var det inte vinden så skulle jag plocka upp Hugos napp, dricka eller solhatt och då visade ändan för hela Täby, vilket en piffig mamma skrek i en av köerna "Men hela Täääääby är ju hääär!" + alla andra. Till en början skämmdes jag som fan men efter några timmar så Borg det mest ett "oj då!" och inget mer med det. Så vad lärde jag mig av det hela?? Ja det kan man undra..... Ta byxor nästa gång och gula Björn Borg trosor kan verkligen roa ett belt lunchhak.......

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback