-

Årets lugnaste frukost.

2011-07-04 @ 23:12:05

I lördags var Max och Hugo hos världens bästa farmor och farfar medan jag och Johan fick lite lugn och ro. Vi gick till Surfers och åt så gott och min drink som jag beställde var helt fantastisk! Att sitta och äta i utan att någon bajsar ner sig, eller tappar tallriken på golvet eller måste kissa är himla skönt. Och när vi kännde oss färdiga gick vi hem och delade på en Ben&Jerry på balkongen innan vi deckade båda två. Att sova utan småkillarna är inget jag gillar men det var skönt att sova en hel natt. Morgonen därpå åt vi på balkongen och även denna gång satt vi tills vi sälja var färdiga, så himla skönt! Plockade lite hemma innan vi åkte till svärisarna för att krama om killarna som skött sig ypperigt bra. Vilket var en lättnad, trots allt var det första gången Hugo sov borta från oss.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback