-

Livet som gravid 2010.

2011-01-04 @ 00:10:18

Nu när jag kollade runt bland mina bilder från året som varit insåg jag att det är tur man glömmer fort, glömmer rädslor, glömmer olidlig längtan, glömmer smärta, glömmer väntan, väntan på miraklet. För efter att ha nu väntat två barn så är jag fullt övertygad om att barn är mirakel, dom är alla perfekta på sina olika vis oavsett antal fingrar, tår, humör, hårfärg och anpassning till livet. Jag kan inte säga annat än att jag är evigt tacksam som fått chansen till att få bli mamma till två mirakel, två helt perfekta söner. Tänk att jag dag ut och dag in hade så ont i ryggen att jag grät av smärta och framförallt uttröttning, jag var så avundsjuk på alla andra gravida som lallade runt och mådde prima. Så en sak är säkert, jag är då fan heller inte skapt för att vara gravid, jag är faktiskt totalt odugligt på att gå dessa nio månader och att sen föda vaginalt är inte min grej heller, nej det enda jag duger till är att bli med barn och det är inte dumt, finns dom som kämpar år ut och år in och något måste faktiskt jag också vara bra på.
Men här kommer lite bilder från tiden med Hugo i magen.










Kommentarer
Postat av: Lina

Vilket fint sätt att visa en hel graviditet på. Vackra bilder!

2011-01-04 @ 12:02:15
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback