-

Kurrar i magen och jag borde sova... men.....

2011-01-27 @ 22:40:48
Jag har precis postat mitt tredje arbete för denna vecka och det var en lättnad, men här är det ingen ro och ingen vila, direkt hoppar jag på arbetet som ska lämnas in måndag morgon (!). Och vet ni vad det värsta är? Jag tyckte att det lät så spännande att jag var tvungen att börja kolla på det med en gång. Undrar vad som hänt med mig, hahaha.
  En mindre trevlig sak är att det kurrar lite oroväckandes i min mage, så nu är det bara att hoppas att man slipper åka på den där hemska kräksjukan som jag åker på varje år. Fattar inte att jag måste åka på den varenda jävla år, jag hatar att invänta en kräksjuka, själva väntandet och oron över OM den ska dyka upp är nästan värre än själva kräkeriet. Men nu måste jag faktiskt sova, vet ju aldrig hur natten blir...... Först ska jag bara kika lite mer på pingpong. :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Usch! Jag har adlrig haft kräksjukan (men det lär jag väl få äta upp nu...).

Jag kan inte riktigt se Lillasyster där nere utan att gå till sidan och kolla, men det är egentligen när hon kan sitta i sittdel som de verkligen fördelarna med vagnen börjar. Den tar i princip ingen plats alls ihopfälld och den är äjttesmidig att rulla omkring. Den har en megakorg undertill och syskonen kan sitta mitt emot varandra. Egentligen är enda anledningen till att vi köpte denna vagn att man kan ha den som enkelvagn om man väljer att ta bort en del.



Kram!

2011-01-27 @ 23:28:09
URL: http://fladdor.se
Postat av: Erica

Vad är det för vagn ni skriver om?

2011-01-27 @ 23:43:37
Postat av: Catti

Håller på att fundera ut alla funktioner i pingpong. Jag är inte helt hemma i det än.

Huu för kräksjuka.

kramkram

2011-01-28 @ 06:51:37
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Pingpong? Nått jag missat totalt.



Hoppas du slipper bli sjuk nu mitt i alltihopa.



Kram

2011-01-28 @ 08:04:04
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback