-

jag och min musikaltokiga son.

2011-01-08 @ 21:13:22
Som sagt det började med Sound of music och nu har vi avancerat oss kan jag lova, nu kör vi rubbet. Cats, chess, grease, Kristina från Duvemåla, a chorus line och våran stora favorit Fame (den "nya" filmen). Vi är båda helt sålda! Numera dansar står Max och härmar dansarna och är bara hur söt som helst! Vi har även lagt till Riverdance fast att det sticker utanför ramerna för musikal MEN det är bara för att det är så förbannat kul att dansa step och trots att jag inte dansat step sen Max låg i magen så sitter ändå massor. Dock har jag inte grävt fram alla gamla skor ännu men det dröjer nog inte länge.

Så hänge med på våran dansfest och dra på radion i köket eller var ni än är och rocka loss, DET ÄR KUL!! Så skit i hur ni ser ut eller vad ni har för urgamla och fjantiga moves, DET ÄR KUL!!!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha va härligt! Ebba är också tokig i och dansa och då och då brukar vi höja och stå och skaka loss och hoppa omkring totalt här hemma =)

2011-01-09 @ 06:56:19
URL: http://emmgus.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback