-

Grattis till alla grannar och till oss!

2011-01-11 @ 21:06:54
Det är inte för inte som man straffas för man vill vara duktig... Suck... Vi har hela tiden sagt att när Johan får fast jobb ska vi gå med i postkodsmiljonären och idag fick han det OCH idag gick största summan någonsin till VÅRAT postnummer! HELVETE! Så bara för man inte vill ha "onödiga" utgifter när ingen hade fast jobb straffade sig. MEN självklart var det skitkul att få berätta nyheten för grannen som har en lott. Och som dom säger har man inte tur i spel... :) Och inte tala om hur glada vi är för att Johan har fått ett fint fast jobb som han stormtrivs med. Jag är så stolt över honom. Dessutom så har byggkillarna gjort massor och dom är så trevliga så och just nu är allt bara bra. Så härligt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vad surt att stå utan lott när det väl blir vinst. Vi är inte heller med! just pga lite samma anledning som ni jag är föräldraledig o arbetslös! Hoppas badrummet blir fint iaf!

2011-01-12 @ 07:31:17
URL: http://posedesign.blogspot.com
Postat av: Catti

Attans också.

Stort grattis till Johan.

2011-01-12 @ 07:54:06
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback