-

Ett riktigt barnkalas.

2011-01-30 @ 21:00:09

Igår tog Max på sig lackdojjerna och gick på kalas, jag fick också följa med. Vi var bjudna hem till Leia som fyllde hela 3 bast! Och oj vilket kalas dom bjöd på, dom har verkligen MVG i barnkalas! Det var hattar, söta kakor, smarrigt vuxenfika, härliga barn och vuxna, fiskedamm, bus och mycket skratt. Både Max och jag var helt lyckliga när vi kom hem, Max ville leka mer med Leia och jag med mammorna.


Ja må Leia, ja må Leia,
(så som Max sjunger ja må hon leva)


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Men å så härligt med barnkalas.

2011-01-31 @ 09:40:04
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback