-

En spännande dag.

2011-01-14 @ 07:37:19
Idag är hela familjen på topp, Max har klätt upp sig för julgransplundring på dagis, Johan är allmänt glad för att det är fredag och Hugo för sin del firade denna morgon med att försöka få ut så mycket som det bara går av den genom att vakna halv fem! Och jag då? Först ska jag till sjukgymnastiken för sista träningen för denna vecka och på eftermiddagen ska göra något som jag inte alls har koll på men det blir nog bra ändå. För i måndags fick jag ett sms där jag fick frågan om att va med i nästa Maria Wern. Kul! Tror jag. :) Så allt jag vet är att jag ska va klädd som i augusti och ha resväska med mig och platsen är flygplatsen. Så det ska bli kul att se vad det blir att detta denna gång.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad häftigt med filminspelning. Lycka till! Synd att du inte får resa lite också på kuppen :)

2011-01-14 @ 11:21:59
URL: http://hanna.fornhem.se
Postat av: ninni

OJ vad spännande med filminspelning! Härligt

2011-01-14 @ 19:48:57
URL: http://ninnih.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback