-

Dom sätter oss på pottkanten.

2011-01-24 @ 22:10:47
Till den milda grad vill dom testa våra kunskaper i skolan och vi vill både spy, svimma och gråta över hur övermänskligt mycket vi har att göra denna vecka. Dom är inte kloka, tre inlämningar som kräver lååååångt över dessa 40 timmars studietid kan jag lova. Så nu har jag skrivit halva inlämningen tills imorgon..... Suck....
Blandat med hysteriskt pluggande laddar man hel det ena nya programmet efter det andra till datorn., så nog går datorn varm ikväll.

Men vi har även haft en hel del kul i skolan idag, bla fick vi träffa studenter från andra terminen som lugnade oss alla och sen bar det av till sjukhuset där vi fick kolla runt hela haket och slutligen ta kort till passerkort till byggnaden och det kortet kommer få sig en hedersplats hemma så jag blir påmind hela tiden om målet på denna resa.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Det brukar ju vara tuffast i början då de ska sålla axet från vetet så att säga.

Hang in there! Det kommer säkert lugna ner sig senare.



Det känns som att det inte finns så där fasligt mkt tid över att träffas oss nu va?

Hör gärna av dej om det skulle passa nångång.



Kram och lycka till Clara!

Jag hejar och tror på dej.

2011-01-25 @ 07:27:19
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Catti

Förstår om det känns jobbigt, men du kommer klara det galant.

kramkram

2011-01-25 @ 07:27:20
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback