-

Det kallas kärlek.

2011-01-08 @ 11:24:44
Det där får hjärtat att bli ännu lite större, värmen i kroppen att sprida sig, leendet på läpparna och inte tala om den glädje som kan smitta på flera mils avstånd. DET är kärlek och jag känner kärlek varje dag, hur härligt som helst. Men igår var det ingen vanlig dag, vi städade ut julen och efter lite korv med bröd packade vi ner killarna i vagnen för en promenad på stan. Och mitt under promenaden säger Johan att han måste få gå själv en stund på stan, självklart blev jag nyfiken som tusan! Men jag höll mig i skinnet, trots allt så fyller jag år snart. När vi kom hem blev det mysfika trots att klockan redan var fem och till det fick jag ett paket! Ett nytt objektiv till min kamera, mitt andra gick auto focusen sönder på så det är skickat till canon och ska vara där i några veckor och nu fick jag ett 70-300 och jag bara älskar det! Jag blev så glad så det nästan är fånigt så gissa om det fotas nu, jag vill bara ut i naturen och ta mer mer mer!! (behöver jag skriva att jag älskar Johan lika mycket alla dom dagarna då jag inte får presenter, men nog är det kul att få så fina saker också)


lite bilder med nya objektivet.

Kommentarer
Postat av: Catti

Vilken present. Han är toppen din Johan

2011-01-08 @ 11:52:20
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Va fin han är. Så skoj med nytt objektiv.

2011-01-08 @ 18:56:48
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback