-

Det blev en pool i badrummet.

2011-01-12 @ 17:13:20
Efter sjukgymnastiken idag så stängde jag in mig och Hugo i sovrummet för att skippa lite av oljudet från killarna som bilar i badrummet. Rätt som det var hör jag hur någon kastar sig ner för trappen och sen kom jordens smäll i dörren. Jag gick ut för att kolla läget och då hittar jag en av killarna sittandes framför en pool mitt i betongen! Dom hade haft av en vattenledning så det hette duga! Det var blött ÖVERALLT. Medan ena killen var och hämtade en vattendammsugare så tänkte jag bjuda den andra på kaffe, men det är lättare sagt än gjort när vattnet är avstängt i hela huset. Men det var tur att vi gick ut i köket för det var vatten även där... Sen kom rörmokaren och styrde upp det hela och nu är byggfläktarna igång för fullt, men det hade dom varit ändå för betongen är ju tvärfuktig och måste torkas ur.

Kommentarer
Postat av: Malena

men hjälp stackars er och stackars dom!

2011-01-12 @ 17:27:38
Postat av: Sofie

Haha, härligt!

När vi fick vårt badrum renoverat så bilade hantverkarna hål i vårt golv! Plötsligt fick grannen under oss ett "takfönster" i sitt badrum! Hoppas ni slipper ha fläktar så länge... Våra stod och blåste i 5 veckor!

2011-01-13 @ 09:49:50
URL: http://sundkvist.blogsite.org/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback