-

Årets nyårslöfte.

2011-01-03 @ 08:59:23
Jag brukar inte ha några nyårslöften men detta år så har jag tagit i så det skriker om det. Jag ska fram till nästa nyår gå ner 15 kg! Både för att jag behöver det och för att jag längtar efter mina gamla kläder som nu ligger i ett gäng banankartonger. Så gissa om det suger just nu när kroppen varit utan socker i tre dagar, jag har liksom inte kommit över den där förbannade gränsen än... Men jag ska hålla ut, trots allt så har jag lyckats förr så jag vet att det inte är omöjligt MEN då hade jag inga barn heller, då kunde jag lägga all tid på mig själv. Men jag är helt övertygad om att jag kommer lyckas ändå, jag bara måste! Det första som ska ändras: - inget snacks. - minst 10 000 steg varje dag. - mer grönt på tallriken. Med tiden kommer jag utveckla det ännu mer men det tar jag med tiden. :)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Det gäller att bestämma sig (: lycka till.. Mitt nyårslöfte är att jag ska ha med mig matlåga till jobbet varje dag. Och att jag bara får äta det jag tar med mig. Det går mycket pengar när man handlar smörgåsar var och varannan dag /:



Hoppas allt är bra annars..

2011-01-03 @ 09:20:00
Postat av: Tove

Tufft mål men realistiskt, kör hårt! Hoppas bloggen kan vara ett peppverktyg. Funderar också på viktnedgång för det kan behövas, har också närmare 15 kg att jobba med..

2011-01-03 @ 09:37:59
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Catti

Heja Clara

2011-01-03 @ 09:44:22
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Carola

Du är inte ensam.Vi är många som kämpar med dig. Friskis och svettis här kommer jag!!

2011-01-03 @ 10:14:45
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Woho! Här körs stenhårt med. Lycka till vi ska klara de!

2011-01-03 @ 11:14:10
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejja hejja!

2011-01-03 @ 14:26:53
Postat av: clara *författaren*

Skönt att höra att jag inte är den enda som kämpar mot kilona! Må detta bli ett friskt år så det kan tränas MASSOR!!

2011-01-04 @ 00:12:22
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback