-

Sett vården i vitögat.

2011-02-23 @ 10:05:17
I två dagar nu har jag haft praktik på ortopeden på Visby Lasarett, där har jag observerat verksamheten och varit delaktiv i en hel del. Stundtals med smått yrsel, jag är inte van helt enkelt att se vården i vitögat och allt vad det innebär. Och den tiden då jag inte har knallat runt i mina sjukhuskläder, som för övrigt är svinsköna så försöker jag umgås så mycket jag bara kan med killarna samtidigt som jag läser all litteratur som ska läsas. Kan lova att det är inte lätt alla gånger att få tiden att räcka till.

Jag har tänkt att jag ska slänga ut lite babyprylar här på bloggen som vi inte använder längre ifall någon är av behov av sånt och om inte så skickar jag ut det på blocket sen. :)

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad skoj med praktik.

Hör av dig när du har tid.

kramkram

2011-02-23 @ 19:01:14
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback