-

Min studie/myshörna.

2011-02-27 @ 13:18:06

Här lägger jag många timmar i veckan kan jag lova och här trivs jag fint. Så att läsa på distans är inte svårt när man kan mysa till det lite. Jag tror att man mår bättre när man har färger och former runt sig som man trivs med. Jag för min del älskar pastell, det gör mig lugn och harmonisk.


Fåtöljen och pallen kommer från EM möbler, matta och sidobord IKEA
ballerina Serholt, block och pennfodral Green Gate och Ordning&Reda
musen Kustnära, rosa kudde Lantliv Mästerby.


Kommentarer
Postat av: Catti

Vilken härlig hörna

2011-02-27 @ 13:58:48
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Va mysigt och fint. Där skulle jag också trivas.

2011-02-27 @ 16:28:46
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback