-

Max i tonåren.

2011-02-16 @ 20:38:23

Max har kommit in i en konstig period, ena stunden gör han allt tvärt emot. Han blir som utbytt, skriker, spelar Allan, vägrar allt, gör allt som vi säger att han inte får, helt enkelt en riktig skitunge. Men så händer någon, han blir som en lammunge som vill sitta famnen, mysa, läsa bok, prata och man vill aldrig att den tiden ska ta slut.

Något som jag och Max gillar att göra just nu är att jag spelar fiol och han sjunger och dansar till, då och då klämmer han även till med en tamburin eller munspelet. Jag har lånat en notbok med Astrid Lindgrens sånger. Tom Hugo hänger på och diggar till oss.


Kommentarer
Postat av: Carola

Underbar bild på er!

2011-02-16 @ 21:34:17
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Nina

Känner så väl igen det där. Det är nog mkt känslor i kroppen på de små liven nu. Kram

2011-02-16 @ 21:36:19
Postat av: malena

Ebbe har vari så en tid nu och tyvärr går det inte över har en 13åring med samma hihi

2011-02-16 @ 22:32:27
Postat av: Emmelie

Låter som Ebba. Va härligt de där med musiken, tyvärr kan jag inte spela något instrument, får ta ton istället =)

Ebba går ju dock på musikförskola så jag antar hon får musik så de räcker där. Kram

2011-02-17 @ 06:35:48
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Catti

Ojojoj vad det känns igen. Man får ta vara på de mysiga stunderna.

2011-02-17 @ 07:12:09
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback