-

En dag på KI i ord och bild.

2011-02-05 @ 12:57:52
I veckan som var var det dags för ännu ett besök på min stooora skola i Stockholm. Karolinska Institutet. Och en sak måste jag säga, det är kul att det finns så många bra, positiva, öppna och goa tjejer i min klass, killen som även tillhör oss har jag knappt pratat med men han verkar reko han med.
Så vad gör vi när vi är uppe? Vi åker pendel, buss, sover, åker buss igen, kommer till skolan, lyssnar och deltar på föreläsningar och blir helt yra i bollen, äter god lunch, pluggar ännu mera, fikar, pluggar, ställer frågor, slutar, köper böcker på Harrys så att det numera ekar i plånboken, åker till stan, knallar runt i butiker, äter mat, åker pendeln, åker båt, HEMMA! Där har ni våran intensiva resa.
Och vet ni jag bara älskar skolan, det är KUL! Och just nu väntar och längtar jag bara efter att få komma ut på praktiken. Ska bli så spännande.


Här kommer lite bilder från resan.

Kommentarer
Postat av: Elin

det ser ut som att du har det riktigt bra med allt det nya. :)

2011-02-06 @ 20:55:47
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback