-

Dan före dan före dopparedan.

2011-12-22 @ 09:55:12

Jaha, då har jag nu gjort mina dagar på praktiken i en rasande fart så jag kan få lite julfrid i själen (drömma går ju). Jag fick så fina ord av min handledare att jag nästan blev generad. Härligt känsla! Igår var det dags att säga hej då till avdelningen jag varit på och fick massor med kramar får både boende och omvårdnadspersonalen samt lyckönskningar i mängder! Jag fick till och med presenter av dem! Det ni! Så något bra har jag gjort.
   I tisdags hade jag examination i provtagningar och det gick bra det med. Godkänd! Så skönt! Trots att jag blev stressad av lite störande moment på vägen.....
  Och igår kväll var det dags för den stora inslagningen, tre timmar (!) tog det. Är det normalt?? Till slut tog tejpen slut och ögonen gick i kors. Men nu är varenda pryl inslagen inför den stora dagen. Dagen då jag ska sitta och njuta av att se mina vildar slita upp alla paket och känna hur jag skämmer bort dom, för nog vill jag skämma bort dom på självaste julafton!
  Och idag då.... Idag sitter jag hemma och skriver som en galning på arbeten som ska in. Och inte tala om de tio maskinerna tvätt jag kör under tiden.... Ja ja, nu är iaf paketen inslagna och imorgon när vi vaknar har hela familjen JULLOV!!


ischoklad
Alltid när vi har paketinslagning ska allt julgott dukas fram.  Det gör det så mycket roligare.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback