-

Lycka är.....

2011-12-22 @ 21:56:51
att få vara mamma. Nästan varje dag får man känna den känslan. När Hugo ger en kram full av kärlek och sen klämmer till med en dreggelpuss av dess like och sen kramar om mig igen. Eller som när Max stolt berättar att han ska ge sin bongård till Hugo för han leker inte med den längre och önskar sig annat i julklapp. Eller som på morgonen när de kramar varandra länge och njuter av varandras närvaro, ett band dom har som jag och Johan aldrig kommer komma inför och inte vill komma inför heller med rädsla att bryta det dom två har. Det är lycka. Eller som när man en tidig morgon ska äta frukost i nya köket och ljusen är tändna och alla är på bra humör. Då älskar jag att vara mamma. (jo det är helt naturligt om nästa inlägg kommer handla om hur jag vill leva ensam på en egen ö där ingen vet att jag finns, det är så det är att vara mamma ena minuten skulle man dö för sina ungar i nästa vill man sätta ut dom med en lapp på gatan som det står skänkes på)


Här sitter vi vid nya bordet, jag och mina härliga barn, för trots allt.... Barn är det bästa som finns!
(förutom kl 06:00 lediga dagar....)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Va mysigt! Hoppas Ebba och Hugo också kommer kunna ha skoj tillsammans när han blir äldre. Haha och jag känner igen de där sista med att skänka bort barn med, haha:)

2011-12-23 @ 06:36:17
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Erica A

Helt rätt skrivet :-) Tror nog alla föräldrar känner så men alla vågar nog inte erkänna det ;-) God jul och kram

2011-12-23 @ 12:19:08
Postat av: Clara

Mycket möjligt Erica! God jul på er med!

2011-12-25 @ 20:39:46
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback