-

Glad för det lilla!

2011-12-05 @ 16:52:55
Idag kom ett brev till mig från MVC. Jag visste att det va svaret på cellprovet jag tog för några veckor sedan. Pulsen gick i topp, trots att jag vet att finns det förändringar ringer dom, inte skickar brev. Så jag borde ha blivit glad men jag såg bara framför mig CANCER..... Slet upp brevet och där stod det att allt var som det skulle, tack och lov! Jag började nästan gråta av lättnad och lycka. Cancer är en av de sjukdomar jag får panik vi bara tanken på att den skulle kunna förstöra min dröm om livet. Inte sjukdomen i sig men med allt vad den innebär utan risken att förlora fler nära eller att själv gå miste om livet. Oj så djupt det blev men cancer är då inte roligt alls så nu tänker jag forsätta och fira att jag inte har cancer genom träning och adventskalendern med familjen som vi för övrigt hyllar i år!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback