-

Min kärlek.

2011-08-23 @ 20:27:05
Som ni vet har hela familjen varit tillsammans hela långa sommaren. Jag och Johan behöver inte anstränga oss för att fylla dagarna. Jag älskar att vara i hans närvaro, så gissa om jag saknar honom nu när vardagen är tillbaks. Men det är nyttigt att längta. Säger dom....
En vacker dag ska vi gifta oss, men nu håller inte budgeten för att kunna ha den drömdag vi önskar, så vi får fortsätta ha olika efternamn ett slag till och istället njuta av allt vi har att vara tacksamma över.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men åh så fina ni är!

2011-08-24 @ 13:47:30
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback