-

Jag har startat hotell!

2011-08-01 @ 23:09:42
Vi har startat hotell! Eller nästan i alla fall, inatt kommer finfrämmande från Stockholm, Johans barndomsvän Eric med hans Anna. Nu är det riktigt länge sen vi sågs så det ska bli kul att hitta på en massa saker tillsammans. Faktum är att vi har så mycket som ska göras att vi har fått skriva ett schema! Det låter inte klokt men så är det för här ska upplevas! Hahaha!! Men nu är sängarna redo för deras ankomst kl 3 (!), så vi kommer inte sitta uppe och vänta. Men som sagt Hugos rum har förvandlats till Kalkprinsessans Hotell..... Allt började med en vanlig bäddning som gick över styr..... Jag och Johan började trissa varandra i hotellkänsla, ni vet med chokladbiten på kudden, tvålen på handduken. Ja allt.... Vi fick tänka om lite eftersom de lär komma som zombier och kanske inte riktigt uppskattar att ha choklad i sängen resten av veckan. Men kul hade vi och gott folk nu öppnar Kalkprinsessans Hotell! :D



Kommentarer
Postat av: Emma

Oj va pyssliga ni är! När kan man boka rum? kram

2011-08-02 @ 00:24:46
Postat av: John

Kanon! ser super trevligt ut! när kan man boka? :)

Postat av: Linna

Ser mysigt ut :-)

2011-08-16 @ 18:48:35
URL: http://www.stockholmhotell.net
Postat av: clara *författaren*

Ni är så välkomna så! :)

2011-08-24 @ 13:56:24
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback