-

Ingen ro och ingen vila......

2011-08-12 @ 09:20:57
Här springer tiden ifrån mig. Först hade vi vänner på besök, det gick i 300 knyck dygnen runt. Sen var det bara att dyka ner i anatomiböckerna inför omtentan som jag skrev igår och idag ska vi packa oss ut till sommarstugan för att njuta av landet och vara hundvakt åt mamma och pappa. Och på måndag börjar inskolning med Hugo på dagis....

Så bloggen läggs till sidan tills när jag kommit ifatt i både tid och själ.



Just nu längtar jag och Max massor efter julen och har börjat spana efter den perfekt granen. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det verkar som om du/ni har full rulle, glöm inte att ta det lugnt bara! Hoppas omtentan gick bra :) Vad sägs om att ta en glass på hamnen snart? Ni också - jag har också världens jul-längtan allaredan men har nästan skämts lite för att det är så tidigt, haha, men vad skönt att höra avv vi är fler ;) Kramar

2011-08-12 @ 14:49:40
URL: http://liteomsara.blogg.se/
Postat av: Sara

Just det, GRATTIS på namnsdagen! :) Kraaaam

2011-08-12 @ 15:10:32
URL: http://liteomsara.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback