-

Hela gänget på Kneippbyn med världens bästa Pippi!

2011-08-02 @ 22:47:15


Max, Anna, Hugo, Johan, Eric och jag chillar i bubblorna, men alla vet att det var Max och jag som pruttade. ;)

Idag har vi med inneboendes varit på Kneippbyn och levt rullan. Vattenlandet och Pippiteatern var såklart höjdpunkterna. Alla åkte vi om vart annat. Max och Hugo satt i knät och när det var de riktigt vassa banorna fick vi dela upp oss och va kul vi hade! Vi passade även på att se Pippiteatern igen och jag måste erkänna att den är riktigt bra med hög klass. Jag har sett många barnpjäsar när jag jobbat på dagis med varierande kvalité. Men det märks att det är proffs som gör showen med Pippi. Barnen älskar den och föräldrarna får sig en del skratt dom också så och bara att få se barnen så inne och fångade av showen gör varje förälders hjärta varmt. Så idag hissar jag Pippiteatern och vill ge de positiva skådespelarna en stor kram för det måste vara lagom kul att köra samma låtar och samma manus varje dag hela sommaren men de gör något magiskt med ungarna så är det bara.
Dagens diss går till maten på Kneippbyn, vi åt tacobuffé och den var unken och smakade öken. Nästa gång tar vi med oss korv och bröd och grillar själva för det fan så mycket godare och trevligare när man inte mår illa av all glutamat och kladd. Nej hu, det borde dom göra mycket bättre.


Se upp för här kommer jag och Hugo och då går det går det undan kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Catti

Vilka härliga bilder!

2011-08-03 @ 08:39:22
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback